Christian

Idag är en sådan dag när jag tänker tillbaka på tiden som har varit. Och just idag är det Christian som är mitt huvudämne.

Jag vet inte hur mycket jag har gråtit för att jag saknar dig. Jag vill inte tro att du är borta, men inom mig känner jag den där tomheten som bekräftar just det. Att du inte finns i den här världen längre. Du finns någon annanstans, men inte så att jag kan se dina ögon eller ditt leende. Alldeles för långt bort för att jag inte ska kunna höra din röst. Du anar inte hur ont det gör! Jag har alltid älskat dig och kommer alltid att göra det, och det är därför som det gör så ont. Du fattas mig. Jag kan inte krama dig, röra vid dig. Bara vid minnet av dig, och det är inte alls samma sak. Jag vill ha dig i fysisk form, NU! Jag vill att du ska komma tillbaka och ta bort smärtan.

Snälla, kom tillbaka till mig!


Min älskade vän.  Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Marie

Kikade in på din blogg från FB, efter du skrivit på Christians sida..

Jag känner precis samma som dig :(. Man är jätte glad över att få ha lärt känna den finaste människan, men minnet "räcker inte till" :(.

Känner den där tomheten varje dag och ibland vet jag inte alls vad jag ska ta mig till, när jag verkligen sätter mig in i tanken att han är BORTA, fysiskt borta.. Det känns så jävla overkligt..



Det här var en jätte fin bild du lagt in på honom.. Vår fina Christian.. <3



Kram på dig //Marie

2010-01-17 @ 17:54:29
URL: http://mariemary.blogg.se/
Postat av: Marie

Du får gärna berätta om du vill dela med dig.. :)

Hoppas det var ok för dig att jag lånade din bild du hade lagt upp på honom, han var riktigt fin på den!

2010-01-17 @ 20:12:06
URL: http://mariemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0