Våren är på väg!

Nu känns det verkligen att våren är på väg! Det är helt fantastiskt utomhus med strålande sol och varmt i luften. Behöver knappt ha någon jacka på sig.

Idag ska jag tillbringa tiden med att skriva (bäst att passa på när man har flytet med sig för en gångs skull), och eventuellt rita lite om lusten faller på. Kanske till och med lägger upp lite bilder vid något tillfälle.

Men just nu tittar jag på Bodyguard och njuter av lite Coca-Cola ihop med morötter och små dammsugare. Härlig kombination, eller hur? ^^

Imorgon ska jag eventuellt förbi hos pappa hade jag tänkt. Beroende på hur han mår och om han inte har annat för sig.

Har för övrigt fått svar från Pelle och fått veta att han lever och mår bra. Känns som att jag kan andas igen.


Kommentarer
Postat av: JNY ©

haha jo jag vet, tycker också det! :p haha.

Men endast på denna bild och inte i verkligheten heller, som tur är! ;)

2011-03-13 @ 00:29:43
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0