Tung morgon..

Idag var det extra tungt att kliva upp ur sängen. Vet inte riktigt varför, men jag bävar lite för textsamtalet idag. Oroar mig. Så där att jag har fått ont i magen. Beror det på min lärare (som för övrigt är i Italien och lämnat den rollen åt Fager) eller mina klasskamrater? Jag vet inte. Eller så beror det inte på någon av dem, utan att det istället beror på mig. Att det är något som jag bär inom mig, utan att riktigt ha sett det tidigare.

Jag hoppas i alla fall att det ska gå bra, och att förmiddagen går fort. Åker nog hem till lunch och äter och skriver, för att senare åka tillbaka och träffa Sören. Var länge sedan jag träffade honom nu så det ser jag fram emot. Ska bli spännande att se vad han har att säga om slutet på boken.

I helgen kommer i alla fall Jonas och Jennie. Ska bli grymt roligt. L kommer att titta förbi när han är färdig med sin teaterföreställning på lördag.

Nu ska jag i alla fall hitta några kläder att ta på mig och sedan försöka ta mig iväg till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0