Trött..

Vet inte vad det beror på men jag har gått och blivit så trött på sista tiden. Förstår inte hur det går till, för jag håller inte på att bli sjuk och jag gör ingenting ansträngande. Så varför är jag så jäkla trött jämt?!

Har varit på skolan idag. Fått träffa ett par agenter som kom med en massa bra information som kan vara nyttigt att ha. Imorgon ska vi prata om romaner och deras uppbyggnader. Kan också bli kul. Fast jag undrar samtidigt om vi inte har gjort det redan? Det märks väl.

Har även fått veta att jag ska lämna in färdig text den 8 april. Såklart inte hela boken, men något som jag anser är helt färdigt. Ska bli kul att få se vad allt det här med slutseminarium innebär.

Fest på lördag, och det kommer att komma minst 50 pers. Är lite nervös inför den folkmassan, men det blir nog bra. Jag tror inte att jag kommer att ha tråkigt i alla fall.

Måste också glatt påpeka att jag ska ha Fager på textsamtal nästa vecka. Ser fram verkligen emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0