Trött & matt..

Åh, nu är jag så otroligt trött. Och matt! Har flängt runt hela dagen och mina fötter värker. Fast lyckligtvis inte lika illa som i Rom. Då kändes det ända upp i vaderna.

Intervjun gick bra! Förvånansvärt bra. Han var trevlig och tillmötesgående, ställde enkla och bra frågor som inte var pest och pina. Nej, jag trivdes riktigt bra, och jag HOPPAS SOM FAN ATT JAG FÅR JOBBET! Han sade att han skulle höra av sig i slutet på veckan, så nu håller jag tummarna!

Nyss ätit middag och väntar nu på att L ska komma över för lite film. Är sjukt trött så jag orkar nog inget annat.

Imorgon ska jag ägna dagen åt texter. Och förhoppningsvis mitt eget skrivande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0