Söndag..

Har träffat pappa idag. Ätit middag och tittat lite på Arkiv-X. Fick även veta att han har någon ny kvinna på g, vid namn Katarina. Och att de ska åka till NEW YORK i maj. Jag är så FRUKTANSVÄRT AVUNDSJUK! Vill också åka dit!

Imorgon blir det skrivning. Har ritat tillräckligt dessa dagar. Ska nog passa på att springa in på Kreatima på tisdag efter arbetsintervjun och köpa ett nytt ritblock och eventuellt andra pennor eller något annat kul. Har ändå 500 kronor kvar på presentkortet så varför inte. Kan köpa hem så jag har ett tag.

Får se om det blir lite vin med L på tisdag. Jag hoppas det i alla fall, för det skulle vara kul. Trevligt med lite sällskap om inte annat.

Tänker mycket på M de här dagarna. Separationen med sambon och allt vad det innebär. Önskar att jag var i Östersund och kunde stötta.

Men det ordnar sig förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0