Snö!?

Det är helt obegripligt. Varför SNÖAR det NU?! Det är ju fan snart april. Det borde vara på väg mot vår, och inte komma mer snö! Usch.

Sitter och väntar på att L ska höra av sig. Han lät tveksam igår kväll, men jag hoppas att det bara var tillfälligt. Har sett fram emot sällskap idag och vill inte att han ska backa ur.

Imorgon är min första dag på SMC. Ska bli spännande. Det blir mycket praktiska saker att gå igenom, och det är ju bra. Så att jag får lära mig hur allt ska gå till. Hur systemet fungerar och hur jag ska planera mina kommande arbetsdagar. 25 samtal om dagen känns som ett rimligt antal som jag borde kunna stå ut med. Så det ska bli kul och se vart det här leder någonstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0