Skrivblogg

www.dragonsoul.blogg.se/pennansmakt

Heter min nya blogg där jag ska fokusera mer på mitt skrivande och allt vad det nu innebär. Kanske även kommer upp med lite lästips också för de som är intresserade, eftersom att det ändå fordras mycket läsning för att man ska kunna skriva bra. Lära sig att se vad som är bra och vad som är mindre bra.

Är sjukt trött idag. Och har till råga på allt mensvärk. Hade Jonas och L kvar här över natten, och nu när jag har lämnat av båda två känns det lite tomt här.

Men jag och L har kommit överens om att vi ska ha en relaxdag någon dag i veckan. Och det kan nog behövas.

Imorgon ska jag upp tidigt för att dra iväg till den där sista intervjun. Är spänd och nervös, och vet inte riktigt vad jag har att vänta mig. Men jag hoppas att det går bra och att jag får jobbet. Skulle verkligen vara guldvärt. Få tjäna in mina egna pengar och ha någonting att sysselsätta mig med nu då skolan snart är slut.

Känns även skönt att man har ställt om till sommartid nu. Det får mig att inse att nu jävlar är våren på ingång. Synd bara att det är kallt i vinden, för annars är det skönt ute.

Om ni vill följa mitt skrivande så kan ni alltid kolla in den där länken som ligger överst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0