"Sista intervjun"?

Som titeln låter så fick jag ett samtal från företaget dit jag var på intervju igår. Och karln bad mig att komma dit igen på måndag, på en "sista intervju" som han så fint uttryckte det. Måste påpeka att jag blev riktigt ställd av det hela. Var kom det ifrån? Igår sade han att han skulle höra av sig i slutet på veckan "oavsett hur det blev", som också är ett av hans citat. Så varför ska jag dit på en intervju till? Har han glömt en massa frågor? Eller ska jag bli testad för någonting? Jag begriper ingenting. Känner mig mer förvirrad än vanligt. Men om den där "sista intervjun" ger mig större möjlighet att få jobbet så tänker jag inte klaga!

Idag är jag trött. Seg som fan. Har börjat äta mediciner mot täppan som ska DÖÖÖÖÖ! Håller på att läsa igenom lite texter och så inför textsamtalet imorgon, som jag bävar för. Hittar inte så mycket i texterna och vet inte riktigt vad det är de vill ha hjälp med. Och med Fager som handledare kan man aldrig riktigt veta hur samtalet kommer att gå till heller.

Skulle föredra att få gå och lägga mig egentligen, men det måste skjutas upp i ett par timmar. Vill inte komma till textsamtalet "tomhänt".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0