Nyttan blir uppskjuten igen

Idag har jag inte gjort någon nytta alls. Hade ju tänkt att jag skulle slänga in all min smutstvätt i maskinen men det har fortfarande inte blivit av, så det blir nog uppskjutet till imorgon.

Fina Sofia dyker upp imorgon. Så då blir det kladdkaka och annat smått och gott. Det ultimata hade varit om Pelle varit hemma istället för i Japan, och om Jonas hade varit hit och hälsat på (han kommer väl kanske i slutet på månaden, förhoppningsvis).

Hoppas fortfarande på att A dyker upp nästa helg. Och att R dyker upp någonting nu under veckan som kommer.

Har haft två grymma dagar/kvällar med L.

Lovely.

Kommentarer
Postat av: JNY ©

tack, ja men det hoppas jag också att han gör verkligen.. :)

2011-03-06 @ 12:27:25
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0