Måndag.

Tänkte värma på lite pizza om en stund och äta en middag innan jag beger mig ut till pappa i Hägerstensåsen. Ska ju på intervjun imorgon bitti, och då känns det enklare att åka från honom som bor mycket närmare.

Och det ska bli intressant. Jag ser fram emot intervjun. Är dock lite orolig att jag ska gå fel eller inte hitta dit. Men det ordnar sig nog.

Har även ringt vårdcentralen idag. Men jag måste ringa dit imorgon vid halv åtta för att kunna boka någon tid, antingen under dagen eller någon annan tid som passar mig. Ska bli så jävla SKÖNT att få bli av med denna täppa som stör min sömn hela tiden. Dock måste jag faktiskt påpeka att jag sov väldigt bra inatt. För en gångs skull.

Måste förbi skolan imorgon också, och hämta texter som jag ska läsa. Så det blir intervju, vårdcentral och en jävla massa läsande under morgondagen.

På lördag ska jag träffa Jonas och Jennie! Som jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0