Läsa, läsa och så läser vi lite mer.

Har läst så mycket texter idag att det känns som att alla bokstäver har klumpat ihop sig och lagt sig i en gigantisk hög som jag måste trassla ut. Men det är roligt. Grymt roligt att få läsa av mina klasskamraters projekt. Det är också kul att se hur mycket alla har utvecklats i sitt skrivande.

Imorgon är det skola igen, så jag ska krypa i säng alldeles strax. Ta en cigg, borsta lite tänder och ligga och läsa lite till ^^ Sedan blir det att ställa väckarklockan, lägga sig ner och sova och därefter vakna upp till en ny dag.

Ska även iväg till Fruängen imorgon till min kära kusin som fyller hela 22 år för lite middag och födelsedagsfirande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0