JÄVLA SKITSÖNDAG!

Den här dagen SUGER verkligen. Jag får inte ut någonting av att skriva, är trött och hängig, med rygg- och magont. Har en sådan dag när allt känns så förbaskat tråkigt, och jag har även börjat tänka i negativa banor angående intervjun imorgon och vad det jobbet innebär.

Och hela den här grejen med att tänka negativt är det sämsta jag kan göra! Det hjälper ju inte mig. Men jag kan inte undgå oroskänslan som har bosatt sig hos mig, och som jag inte lär bli av med i första taget. Borde kanske sluta tänka på det och göra något annat (MEN VAD DÅ?!)

Om inte annat så kanske jag kan komma tidigt i säng eftersom att jag ska upp vid halv sju imorgon.

Tanken på att få sova är rätt så lockande faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0