INTERVJU!

Hade det bästa telefonsamtalet på länge idag! Ska på intervju för ett jobb på kundtjänst i Globen nästa vecka! Så idag är den bästa dagen på flera månader - är så sjukt glad! Så jag hoppas att jag får det och att jag kanske kan hålla igång med det under sommaren också. Skulle vara guldvärt.

Kom hem för en timme sedan. Drog iväg till Vallentuna igår för att beslagta badkaret hos L i en halvtimme. Det var grymt skönt. Fast det blev väldigt planerat, för jag hade inte tänkt att jag skulle stanna kvar över natten. Men trevligt har jag haft det.

Har även bett en jävla "stalker-varning"-person att sluta ringa mig. Förhoppningsvis kanske han har lyssnat på mig den här gången eftersom att det inte har fungerat innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0