Intervju..

Idag klockan elva ska jag på på intervju. Har precis ätit frukost och ska göra mig i ordning innan jag beger mig dit. Tar ju en stund att åka.

Jag är nervös. Nervös för att jag kanske ska åka upp på fel våning eller gå fel någonstans. Jag är nervös för allt som ska frågas och svaras på, vad det här jobbet innebär och allt som man kan vara nervös för. Det kommer nog att gå bra. Det säger de flesta och det är väl egentligen så. Men det är det där precis innan. När man är på väg dit. Det är det som är lite jobbigt. När jag väl är där så kommer det nog inte vara några problem.

Förhoppningsvis så blir idag en bra dag. Senare ska jag prata med L och komma underfund med om vi ska umgås någonting idag. Och jag hoppas det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0