Ingen Sofia.

Blev ingen dag med Sofia idag som det var tänkt. Flickan mådde inte bra så hon stannade hemma i Uppsala istället. Lite tråkigt, med tanke på hur mycket jag hade sett fram emot hela kvällen. Men jag hittade sällskap av Pelle istället, och det dög det också.

Har tvättat idag i alla fall, så det behöver jag inte tänka mer på sedan. Ska bara lägga in den. Har diskat, städat i köket eftersom att familjen kommer hem imorgon kväll.

Imorgon ska jag fortsätta med skrivandet. Leta upp mina texter inför torsdagens textsamtal och gå igenom dem.

Annars har jag ingenting planerat what so ever, mer än att jag ska fortsätta med boken. Måste lämna in lite text till Sören också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0