Imorgon..

Har spenderat ett par timmar hos Robert i hans nya hus här i Spånga, som han har flyttat in i tillsammans med en skum människa vid namn Kim (hane). Fick veta om det idag, så jag tittade förbi en sväng. Stort och tomt, men såg ganska trevligt ut. Hade en fin utsikt.

Är nervös inför morgondagens intervju. Undrar hur det kommer gå. Och kommer jag att hitta rätt? Kliva av på rätt våning? Kommer jag att hinna dit i tid? Och framförallt; kommer jag att få jobbet? Hoppas, hoppas.

L verkade tveksam till att ha vin och filmkväll imorgon. Vet inte riktigt vad det beror på, men det känns lite som att han hela tiden vill verka upptagen. Som om han inte har tid egentligen, fastän han har hur mycket tid som helst. Kan inte låta bli att le åt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0