I brist på titel.

Nyss ätit tacos. Sitter nu och lyssnar på musik och tar det lugnt. Har en huvudvärk som jag inte förstår var den kommer ifrån, och jag är fortfarande lite öm i ryggen efter massagen i lördags. Öm på ett bra sätt förstås.

Och nästäppan har börjat minska nu. Tack vare medicinen som jag har fått så sover jag MYCKET bättre på nätterna nu, vilket kommer behövas då jag börjar jobba på onsdag. Och det är skönt.

Jobba...
Ordet känns så främmande att jag börjar undra om jag har drömt alltihop eller om det ändå är verkligt. Ser fram emot onsdagen och att få all information jag behöver. Känns inte kul att få en massa frågor av nära och kära när jag inte har några svar. Men det kommer. Är bara så otroligt GLAD för att jag äntligen kommer att få tjäna pengar, och att jag inte kommer att gå arbetslös i sommar. Eller i höst om jag inte kommer in på universitetet.

Funderar på att se någon film. Eller läsa. Har ändå ingenting planerat förrän imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0