Going up..

Ikväll kommer familjen hem från Turkiet, så nu har jag flyttat upp till övervåningen igen. Känns lite tråkigt, för det var skönt att sitta där nere och skriva. Borde kanske göra det om dagarna hädanefter, när de är på skolan/jobbet och jag är ensam hemma.

Vet inte riktigt vad jag ska göra förutom att skriva. Har bakat ytterligare en kladdkaka som är varm och helt underbar. Funderar på att se någon film, men vet inte vad. Det är det som är nackdelen med att ha många filmer att välja mellan. Vet aldrig vad jag ska välja, eller vad jag är sugen på att se.

Får se om jag åker in till skolan imorgon och lämnar in lite text till Sören. Jag ska ringa L senare under kvällen och hoppas på att jag kanske kan få låna hans badkar. Är ju en bit att åka, men det är ju inte som att jag har något annat att göra direkt.

Skola igen på torsdag, och jag måste hitta gruppens texter. Börjar undra om jag har förlorat minnet eller vad det är som gör att jag tycks slarva bort saker och ting.

Kanske något som jag ärvt från mina föräldrar som är vimsigare än jag(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0