Givande handledningssamtal..

Fick "utskällning" idag på textsamtalet. Och allt lät så logiskt , men nu undrar jag verkligen. Efter mitt givande handledningssamtal med Sören har jag faktiskt insett att jag inte vill att mina läsare ska veta var de har honom. Det är bara så. Och det har det varit mer eller mindre hela tiden. Men Fagers resonemang är ju inte okloka och jag tar ju självklart till mig av det. Men, näe, jag har faktiskt bestämt mig för hur jag vill ha det.

Lite jobbigt bara att jag inte förmådde säga det rakt ut. Hatar när det blir så.

Är lite småtrött idag. Men inte mer än vanligt. Tuggar på mina morötter och håller på med både det ena och det andra. Ska försöka fixa texter så fort som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0