Första dagen avklarad.

Första dagen avklarad. Gick bättre än jag väntat mig, men nu är jag helt slut i skallen efter all information som jag har fått. Så nu ska jag ta det lugnt och försöka bygga upp ett litet manus till på måndag då jag jobbar igen. Är mer nervös inför den dagen då jag ska börja med de första samtalen under eftermiddagen. Har inga problem att sitta med telefonen i handen, men jag tycker att det är extremt jobbigt när någon sitter bredvid och lyssnar, även fastän det är för att hjälpa mig att bli bättre.

Imorgon däremot har jag textsamtal och sedan en eftermiddag med Anna Schulze som jag INTE ser fram emot. Har aldrig riktigt känt att jag fått ut någonting av hennes lektioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0