En ny intervju!

Vaknade halv tio imorse av att telefonen ringde. Och tror ni inte att det är ett annat företag som ringer och ber mig att komma på intervju på tisdag?! Hur underbart är det inte när sånt här händer?!

På lördag är det fest och jag ser fram emot det. Idag ska jag bara ta det lugnt, skriva, och jobba med gruppens texter inför morgondagen. Men först promenera till stationen i det här fina vädret. Köpa cigg och lämna av L. Annars händer ingenting. Min morbror kommer hit och stannar över natten, så det ska bli trevligt. Har inte träffat karln sedan jul.

Och för övrigt så har AIK gett HV71 så jävla mycket stryk nu att jag sitter med ett leende på läpparna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0