Dagen efter..

GAAAAH! JAG VILL HA COLA!!

Det här med att festa är fan inte hälsosamt någonstans! (Möjligtvis dansandet när jag tänker efter, men i övrigt är det bara en hälsorisk!) Kom hem fyra imorse. Nästäppan lät mig sova i 6½ timmar, så det är väl bättre än ingenting antar jag. Det är bara så grymt jobbigt att jag inte kan sova normalt längre, så imorgon blir det telefonsamtal till vårdcentralen.

Klockan är snart fyra och jag sitter fortfarande insvept i min morgonrock. Undrar om jag kanske inte borde hitta några kläder istället. Och kanske pallra mig ut i det underbara vädret i någon timme för att få lite frisk luft.

Det skulle även vara en bra anledning att införskaffa Cola ^^

Hade tänkt skriva idag, men jag pallar verkligen inte. Så det blir nog att läsa ut Flickan som lekte med elden (tredje eller fjärde gången) och kanske kolla lite i texter. Åtminstone Emilias, resten av dem finns väl förmodligen i klassrummet på skolan. Vilket innebär att jag får springa dit imorgon och hämta.

Så, på med kläderna och ut i den varma solen! Seså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0