Måndag.

Tänka sig. Tiden går även här.

Det var rätt mycket sol idag så jag har lyckats få lite färg på kroppen. Äntligen. Men lite nytta har jag väl gjort också. Jag har målat om fönstren igen, och börjat slipa på en piedestal som mamma ska ha ute i farstun. Så småningom ska väl även den målas, men jag hoppas på att det blir i rött eller lila. Hela farstun är i vitt, svart och grått, så lite färg tycker jag fan att det ska vara. Problemet är väl att mamma har en tendens till att aldrig lyssna på mig. Om jag har ärvt en målmedvetenhet så är det av henne. På gott och ont.

Imorgon är det väl tänkt att jag ska in till Östersund. Men jag har inte hört någonting från min killkompis som det är tänkt att jag ska träffa. Så jag funderar på om det är värt det. Vill ju inte direkt åka in i onödan.

Ber om ursäkt för dålig uppdatering i min skrivblogg också. Men det kommer mer snart hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0