Lego & Pärlplattor.

Sitter hemma och lyssnar på musik. Mamma jobbar och Emmy har åkt hem till Torvalla. Så nu är jag ensam med katterna & Indra. Ska sätta mig ner och skriva om en stund.

Har haft riktigt sköna dagar hittills. Jag och systerdotter satt ute på altanen i flera timmar igår och byggde lego och pärlplattor. Haha. Det är så otroligt skönt att kunna vara barn ibland. Slippa tänka på allt vad ansvar och att vara vuxen innebär.

Blir nog kvar här uppe längre än jag hade planerat. Hade tänkt gå på Johns student från början, men det blir nog inte så. Känner att jag hellre stannar kvar och slappnar av och försöker få ordning på saker och ting istället för att stressa tillbaka till negativiteten.

Imorgon får jag förhoppningsvis ta mig till staden och träffa Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0