Bad update!

Nej, nu har det sannerligen varit dålig uppdatering. Det verkar som att jag faktiskt har någonting annat att göra än att sitta och skriva blogginlägg (vet inte riktigt om det är till det bättre eller sämre dock).

Men det har inte hänt så mycket faktiskt. Ingenting som är värt att berätta i alla fall. Tänkte väl skriva ett inlägg i min skrivblogg också, så fort jag är klar med detta.

Har lite bilder dock, som jag lägger upp. Så blir det väl någon slags uppdatering av tiden jag har varit här, som den har varit hittills. (Dock väldigt mycket bilder på de fina katterna som bor här i huset.)





Bild 1. Gråkatta (som heter Maja egentligen) gillar Tonys motorcykel.

Bild 2. Indra suktar efter en morot. Hon ÄLSKAR morötter! Mer än jag tror jag, haha.

Bild 3. Här roade jag och Emmy, min fina systerdotter, oss med att bygga lego och pärlplattor.

Bild 4. Det tändes även en brasa den kvällen.

Bild 5. Katta är väldigt speciell när det kommer till hur hon ska ligga.

Bild 6. Leah är törstig.

Bild 7. Ständigt återkommande nattmys med min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0