Tvätt- och skriveri

Är en duktig flicka idag och håller på med tvätten. Så nu har jag snart massor med rena, fina kläder. Och det känns skönt.

Annars sitter jag bara här, i ett tomt hus, och försöker skriva. Går inget vidare om jag ska vara ärlig.

Imorgon har jag ingenting inplanerat. Torsdag och fredag är det skola. På lördag fyller pappa år och då ska jag väl åka ut till honom en sväng och säga grattis. Tänkte ju ha en liten fest här hemma för att fira L som fyller år på söndag, men i stort sett hela klassen är uppbokad med något annat så det verkar inte bli av. Och det SUGER, eftersom att jag ändå hade sett fram emot det.

Ikväll blir det film. Om ingenting annat dyker upp vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0