Subway

Ska strax börja göra mig i ordning och ta en tur in till Subway på Kungsgatan. Var dit igår och höll Robert sällskap när han jobbade, och han föreslog att jag skulle komma förbi någon dag med ett CV. Så det är det jag ska göra, lämna ett CV och hoppas på att kanske få ett jobb där. Hellre det än telefonförsäljning.

Har ingenting planerat i veckan. Får se om Moses hör av sig någonting, haha. Annars ska jag väl sätta mig ner och komma igång med bearbetningen av den här fördömda boken som jag är så grymt less på.

Hoppas på att få ha filmkväll med L. Ska även ha tjejkväll med Sandra också. Om det nu blir av.

Och jag hoppas, hoppas, HOPPAS att A kommer ner till Sthlm nästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0