Spontanfylla

Träffade Sofia igår efter skolan. Åt lite trevlig middag och gick sedan till Dovas för att ta en öl/cider. Skrev två dikter och planerade att lämna stället och åka hem runt niotiden. Men det blev inte så. Kom en kille som tydligen tyckte om mina ögon så otroligt mycket (och jag förstår inte, vad är det som är så speciellt med mina ögon?!) som tyckte att han skulle beställa en massa cider och öl och Turkisk peppar. Haha. Så det blev längre än det var tänkt. Kom iväg därifrån vid ett, och kom hem vid halv tre. Sofia missade ju sista tåget till Uppsala så hon blev kvar hemma hos mig.

Så otroligt sjuk kväll men grymt kul hade jag! Behövde det verkligen.

Synd bara att jag har lite skuldkänslor för en vän som skulle ha träffat Sofia igår kväll. Men samtidigt känner jag att det måste få bli så här någon gång. De kan träffas mycket oftare annars, och jag behövde det här mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0