Skrivdag

Har haft en väldigt givande skrivdag hos Denise idag. Den flickan bor verkligen mysigt! (Och har sannerligen en killer view.) Skrev visserligen inte mer än fem, sex sidor, men det är det bästa jag har lyckats åstadkomma den här veckan, så jag ska inte klaga.

Fick sms från Sören för en stund sedan, så imorgon ska jag ha handledningssamtal. Ska bli kul. Längtar efter att få alla anteckningar som jag kan skriva upp sedan i dokumentet "Bearbetning". Åh, jag längtar tills jag är klar med skiten och kan läsa igenom det och förbättra.

Nu ska jag ta mig tid till att sitta och rita lite, sedan blir det nog en tidig kväll för min del.

Har massor att göra under morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0