Ombokad tågresa

Idag är jag helt slut. Tågresan hem igår blev uppskjuten idag. Var en massa förseningar igår, och jag blev därför inte särskilt uppmuntrad till att kliva på det tåget för att sedan komma från till Stockholm mitt i natten. Och med en massa packning på det. Kändes inte bra.

Så istället klev jag upp fyra imorse för att kliva på tåget som lämnade Östersund 05.39. Och det gick i tid, imponerande nog. Däremot så tog det en timme extra att komma fram på grund av tekniska problem som uppstod i Uppsala, plus en massa signalfel tidigare. Så jag hann aldrig åka iväg till textsamtalet som jag hade planerat, så jag åkte hem istället. Däckade i sängen i en timme.

Så det blir en tidig kväll för min del. Funderar på att göra i ordning någon mat, eller om jag bara ska duscha och gå och lägga mig istället. Är så otroligt trött och har dessutom mensvärkar, vilket i sin tur resulterar i ännu mer trötthet.

Imorgon ska jag i alla fall till skolan. Sedan får jag se vad helgen har att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0