Mycket att göra.

Har länge varit så less på att bara sitta hemma hela tiden, men den kommande veckan blir nog inte av med så mycket sådant. Ska iväg till pappa imorgon eftersom att han fyller år, sedan åka hem igen och laga mat tillsammans med L. Se på film och bara ta det lugnt. På söndag ska jag har skrivdag med fina Denise från min klass, som jag verkligen, VERKLIGEN ser fram emot! Ska bli grymt! Måndag, tisdag och onsdag händer nog inte så mycket. Men på torsdag ska jag väl eventuellt följa med klassen på en poesikväll i Blackeberg. På fredag är det tillställningen för L som fyller år på söndag. Och sist men inte minst, en släktträff på lördagen.

Fullt upp, som sagt, men jag klagar inte. Ska bli skönt att få ha lite annat att göra än att sitta här och se dum ut.

Familjen i huset åker för övrigt upp till Östersund imorgon för att fira min älskade morbror, Christer, som fyllt 50 år. Så jag har hela huset för mig själv till nio, halv tio tiden på söndag kväll. Nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0