En bra helg

Har haft en riktigt trevlig helg måste jag säga.

Fredag: Spenderade hela förmiddagen med att försöka ta mig till skolan, och hann precis till studiebesöket på Bonniers. Sedan blev klassfesten inte av eftersom att det var kaos med trafiken (trots klarblå himmel) och ingen ville väl sitta fast där. Så det blev bara jag, Sandra och L. Men det var ändå trevligt. Satt och pratade, skrev lite och drack lite vin och grejer. Rökte som några borstbindare, haha.

Lördag: Träffade Sayid (en av Sandras närmaste), som verkade helt fantastisk. Tyckte jätte mycket om honom. Sedan tog jag mig iväg till Sundbyberg på en släktmiddag som var sjukt rolig. Kom underfund med att jag och kusin Tony inte hade träffats på femton år. Så då var det väl kanske på tiden kan man tycka.

Kom hem strax efter ett inatt, så nu är man lite trött så där. Ska därför bara sitta här hemma och ta det lugnt idag. Om en vecka åker jag upp till mamma en sväng. Det ska bli trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0