Alla Hjärtans Dag

Tyckte att jag höll mig undan från den dagen igår rätt så bra. Ville bara kräkas på den dagen, och allt gulligull som den innebar. Usch.

Men så tyckte ju Gun att vi skulle ha en present så nu fick jag en ansiktsmask (en varm sådan enligt Anja) och någon kräm som ska vara bra att ta bort smink med. Så dagen blev alltså inte lika hemsk som den annars skulle ha varit.

Har skrivit en massa och är inne på de allra sista scenerna i boken. Känns skönt. Längtar tills den är färdig. Och det är skönt att kunna sitta och skriva igen, även om det bara är lite i taget varje gång. Det rör sig åtminstone.

Hade hoppats på sällskap från L igår, men det blev inte av. Så jag hoppas fortfarande att det kan bli av idag, men det tvivlar jag visserligen på. Annars får jag väl stå ut tills helgen. Jag åker ju dessutom hem till mamma på söndag morgon för att gå på Tages begravning på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0