Stressad.

Nog för att jag tycker om att ha saker att göra. Men att ha så mycket att göra att jag blir stressad är INTE kul. Nu är det verkligen för många bollar i luften - åtminstone den här veckan.

Ska upp tidigt och åka iväg till jobbet imorgon. Borde verkligen planera mina dagar så att jag kan få sova åtminstone en timme extra, så jag funderar på att ta upp det med min chef imorgon. Jag ska även skriva på ett anställningsavtal, och även fråga om det var timlön eller fast månadslön.

Sedan ska jag iväg och träffa L och PELLE när jag har slutat. Senare dra iväg till Café Klaver för att lyssna på Jonis när han spelar sin fina musik (och Jonis har jag inte träffat på ett år eller två, så det ska bli extra kul).

Som sagt, mycket att göra och för lite tid. Borde skippa aktiviteterna imorgon efter jobbet för tiden att sätta mig ner och skriva, men hur kan jag inte träffa Pelle som är tillbaka i Sverige? Och Jonis som jag aldrig träffar nuförtiden? Det går helt enkelt inte för sig att INTE träffa dessa underbara människor!


Kommentarer
Postat av: Roza

Du har helt rätt. Problemet är bara att man efter att ha läst och skrivit om några hundra gånger, orkar man inte läsa ett ord till -> man behöver respons! Kommentarer, kritik, allt. Det gör så mycket mer än man tror. Så, nu har jag följt ditt råd och börjat lägga upp novellsamlingen på bloggen. Hoppas du är med och läser:)

2011-04-04 @ 19:50:14
URL: http://takiporian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0