Sista tabletten.

Har nu tagit min sista tablett. Så nu behöver jag bara hålla koll på att jag måste använda kortisonspray morgon och kväll i två veckor till. Eller tills täppan försvinner i alla fall. Men vem vet, jag kanske går och blir förkyld på köpet. Det skulle ju vara så fruktansvärt typiskt i så fall.

Ska snart göra mig i ordning och bege mig till skolan. Mådde hemskt imorse när jag skulle kliva upp, så jag stannade hemma. Men jag mår mycket bättre nu, så jag måste in till eftermiddagens lektion.

Får se när jag träffar L nästa gång igen, utanför skolan så att säga. Idag ska jag ut till min kusin i Fruängen och fira henne. Annars har jag inte så mycket annat planerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0