Nervös och illa till mods.

Tycker inte om att jag ska behöva lämna in en massa ofärdiga grejer imorgon. Det är obehagligt. Och jag är nervös. Är så trött på att bli totalsågad för det jag har skrivit den senaste tiden. Och att bli totalsågad i ett klassrum med klasskamrater är jag inte så sugen på faktiskt.

Men jag ska till skolan imorgon. Jag ska dit och jag ska lämna in. Får jag det bara överstökat slipper jag oroa mig mer sedan. Då är det över. Då kan de som är kvar få oroa sig istället.

Har inga planer för helgen. Önskar att R kunde komma ner någon gång. Eller M för den delen. Men det dröjer nog ett tag skulle jag tro. Båda två jobbar som narkomaner och verkar ha svårt att se att det finns någonting annat än att jobba och tjäna pengar.

Och jag borde sluta stressa så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0