Myskväll.

Hade en otroligt mysig kväll med L och Pelle igår. Vi promenerade, tittade på film (Akira, som jag för övrigt inte blev särskilt imponerad av). Båda två stannade över natten, så jag följde dem till pendeln för ett par timmar sedan.

Behövde verkligen den där myskvällen. Idag är jag inte förbannad eller arg längre, bara bedövad. Fast det är väl inte direkt bra det heller, men det ordnar sig förhoppningsvis.

Måste skriva idag. Har texter att lämna in imorgon. Ska även sitta och läsa lite texter idag för att kunna ge respons. Är förvånansvärt trött idag, förstår dock inte varför. Vet i alla fall att jag kommer vara ännu tröttare imorgon kväll när jag kommer hem; skola hela dagen och 18.00 "reslease" (som han så fint uttryckte det) på Wahlström & Widstrand för herr Fager.

På fredag kommer också bli en tung dag. Seminarier hela dagen, varav den ena är min. Slaktslaktslakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0