Lördag.

Inga planer idag. Klockan är lite över halv tre och jag sitter fortfarande i min morgonrock. Funderar dock på att gå ut och röka. Ta en dusch och hitta lite rena kläder. Sedan sätta mig ner och titta på film eller göra någonting annat. Kanske ta en promenad. Det blåser ute, men det är varmt. Våren är verkligen här nu, det är helt fantastiskt.

Ska ringa L om någon timme. Tror inte att det blir någonting med honom idag, men kanske eventuellt imorgon. Får se hur det blir.

På måndag är det dags för jobb igen. Har lovat mig själv att sluta upp med all ångest och negativitet och faktiskt tänka positivt. Se framåt. Eftersom att jag ändå har fått jobb nu och kommer att få in pengar, äntligen. Så då är det väl ingen mening med att sitta hemma och ha ångest och tycka att allt är skit? Bara slöseri med energi.

Systeryster fyller år idag. Så nu har hon bara ett år kvar innan hon är 40. Undrar hur det känns. Själv har jag 6½ år kvar innan jag fyller 30.

Nej. Dusch på detta. En cigg. Och lite bokstäver kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0