Inget solande idag.

Inte lika varmt idag, och inte så mycket sol. Så det blir ingenting av med att ligga ute i solen och läsa. Men texterna ska läsas i alla fall. Har börjat läsa på Johannas än så länge, och även Lollos text inför textkritiken på torsdag. Måste även förbi skolan för att leta upp ett texthäfte med två texter. Men jag tror jag ska ta det imorgon istället, så kan jag fokusera på några av texterna idag.

Fick ett sms från L inatt. Undrar lite vad den grabben håller på med, för han frågade om man kunde ha fiskbullar på mackor. Haha. Han är fan speciell.

Längtar efter responsen på mina noveller. Måste ta och fråga karln om han ska vara med på avslutningsfesten nästa vecka, så jag vet om jag ska ta med mig bilden. Eller om jag måste skicka den med posten. Får se hur det blir. Måste även skicka en skattsedel till SMC för att få lite pengar därifrån. Så det ska jag väl göra idag hade jag tänkt.

Har funderat en massa också, och har kommit underfund med att jag ska börja träna igen. Saknar känslan av att vara så där trött i kroppen. Musklerna som värker. Jag sover ju hur bra som helst också när jag har tränat.

Ska söka lite fler jobb idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0