Förföljd.

Kul att man blir förföljd när man ska införskaffa morötter. En mörkhyad kille kliver på bussen och stirrar på mig, kliver sedan av vid samma hållplats som jag. Börjar gå mot stationen och jag går bort till bankomaten. Sedan kommer han gåendes där när jag står och fixar med kortet. Går en bit bort, vänder sig om och tittar på mig. Jag går därifrån, går in på Coop och letar upp morötter. När jag ska betala, tro på fan att människan kommer in dit! Flinar och vinkar som nån annan fåne. Jag ignorerar honom och går till kassan. Betalar. Han står en bit ifrån och låtsas titta på saker. Sedan går han ut när jag ska stoppa ner morötterna i väskan. Och står och väntar när jag kommer ut. Går mot stationen samtidigt som mig. Vad fan?! Vad är det med folk egentligen? Fattar de inte vinken när man total ignorerar dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0