För bra för att vara sant?

Det här vädret är nästan lite för bra för att vara sant. Idag är det dessutom varmare än det var igår. Kändes som att jag höll på att smälta när jag satt ute i solen för bara någon timme sedan. Helt otroligt.

Så idag blir det grillning. Det låter helt underbart. Och jag tänker att jag kanske borde hoppa och jubla av glädje, eftersom att det ju är så himla gott med grillat. Men, nej. Jag hoppar inte, jag jublar inte. Jag föredrar att vara neutral istället. Skulle ha hoppat och jublat om jag fått ugnspannkaka istället. Så, som ni kanske har förstått, så är det där med grillning inte riktigt min grej. Är inte helt såld på det som resten av allmänheten verkar vara. Eller åtminstone mitt umgänge.

Måste sätta mig och läsa texter inför skolan i veckan. Och det ska jag väl göra imorgon. Är det lika härligt väder som det är idag ska jag nog passa på och försöka bygga upp en solbränna också. Och då är det ju ett perfekt tillfälle att läsa alla texter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0