5 april.

Har mått skit idag. Vilket inte är så överdrivet roligt. Men det är på bättringsvägen så det är skönt.

Lyssnar på Sonata Arctica och tar det lugnt. Försöker läsa lite texter men är distraherad. Och jag begriper inte riktigt varför det är så. Förmodligen bara tillfälligt.

Det var för övrigt UNDERBART att få träffa Pelle och Jonis igår. Pelle är en underbar människa och Jonis ger mig fortfarande gåshud när han sjunger. Har saknat hans musik och hans poesi och inspirationen som han hela tiden utstrålar. Hoppas bara att vi börjar träffas lite oftare.

Ska se om jag kan hitta någon bra film som jag kan slappna av till senare.

Imorgon väntar en heldag med skrivande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0