Hemgång

Tillbaka till verkligheten imorgon. Och ärligt talat så önskar jag att jag hade bokat så att jag kunde stanna ett par dagar till. Har varit så skönt att få slippa tänka på allt elände som ständigt plågar mig. Och jag har för första gången på månader varit AVSLAPPNAD. Jag har inte fattat hur dåligt jag faktiskt har mått den senaste tiden förrän nu. Och jag vet också hur dåligt jag kommer att fortsätta må eftersom att jag måste sitta och vänta på det svar jag behöver.

Men imorgon åker jag i alla fall. Tåget går 17.10, men nu är det osäkert om jag ska åka med tåget eller inte. Syrran ska ju ner och hon åker bil, så det blir kanske så att jag åker med henne, beroende på när hon har tänkt åka, och då slipper jag hålla på och böka omkring med packningen på tåg och bussar och allt det där. Nackdelen är ju förstås att jag inte kommer att ha möjlighet att skriva. Jag kan inte ens läsa när jag åker bil - blir ju bara åksjuk.

Födelsedag på fredag. "Födelsedagsfest" på lördag med en massa nära & kära. Ser fram emot det (dock måste jag tillägga att jag aldrig har arrangerat någonting sånt här förut, förutom en gång och då var jag fjorton och det gick åt skogen, så det räknas inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0