Trött

Usch. Nu är jag riktigt trött. Ska snart krypa ner i sängen tänkte jag, försöka få någon bukt på sömnen som aldrig vill bete sig. Bara när jag sover med Ludde.

Imorgon väntar en hel dag med miniseminarium. Så imorgon är det dags för Sandra & Emilia. Nästa fredag är det min tur. Ser fram emot det. Ska bli sjukt intressant.

Mys imorgon kväll med älsk. Resten av helgen är och förblir oplanerad. Sofia tyckte att jag skulle följa med till Falun, men jag har inte råd att ta mig till Uppsala eftersom att tåget går därifrån, och inte heller har jag lust att åka dit för att hinna med ett tåg som går 10.27. Eller när det nu var. Så det får bli någon annan gång i framtiden istället. Tycker inte om att bara rusa iväg på saker så där utan vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0