Tisdag

Älskling kom hit igår kväll och sov hos mig. Mysigt att kura ihop i hans famn och bara känna den där tryggheten i att ha hans armar om mig.

Idag ska vi träffa Alexandra. Har inga planer på vad vi ska hitta på, men det löser sig alltid. Jag och Alexandra har alltid varit påhittiga, och har aldrig tråkigt när vi umgås, även fastän vi inte gör någonting. Det kan dessutom gå flera månader mellan gångerna när vi träffas, men varje gång vi gör det är det som att vi träffades igår. En sådan vänskap är sällsynt, och helt klart den bästa man kan ha.

Senare ikväll ska jag skriva. Och läsa en massa texter. Det känns som att vi inte gör någonting annat i skolan än att läsa en massa texter. Det är frustrerande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0