Hemma!

Var helt färdig när jag kom hem igår kväll. Så sjukt trött. Gick och lade mig vid halv ett, däckade direkt och sov utan några avbrott fram till tjugo över tolv idag. Så nog är jag utvilad alltid, men känner mig fortfarande lite slö.

Ska strax göra mig i ordning för att ta mig en tur in till stan och träffa älsk och Martin. Är fortfarande lite grinig över att jag glömde kvar smink och tandborste i Norrland, men har lyckligtvis en underbar kusin här hemma som löste det problemet <3

Imorgon blir det också en tur in till stan för att träffa Sofia. Så jag får nog inte så mycket ledig tid förrän på torsdag. Andrea dyker ju upp imorgon också (Martins och Luddes syster) så jag kommer inte få ha prinsen så mycket för mig själv direkt.

Massor att göra, massor att förbereda. På fredag blir jag 23, och på lördag blir det fest med lite nära & kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0