Filmkväll med älskling?

Idag har jag ingenting inplanerat. Funderar dock på att försöka få hit Älskling och kanske ha filmkväll. Det känns som att det skulle kunna vara en bra idé.

Annars då? Joel dyker inte upp här i Stockholm till helgen på grund av familjeproblem som jag hoppas ska lösa sig! Sofia väckte mig imorse och babblade på om att hon och jag skulle åka till Falun i helgen. Vet fan inte om jag har någon ork till det. Lite dåligt att det kommer så plötsligt då jag föredrar att planera sådant minst två veckor i förväg, så man har någorlunda koll på planeringen. Det hade ju varit kul att följa med såklart, men nu blir det dessvärre inte så. Har för mycket att göra i skolan.

Åh, jag längtar en massa till jul! Tills jag ska åka upp till Östersund. Åker ju med pappa och nu är det bestämt att min syster Jessica också följer med. Så nu är jag överlycklig! Ska bli så himla roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0