23 år idag

Så var man 23 år då - ett år närmare graven.

Och det känns helt okej faktiskt. Min dag har inte varit så illa ändå. Vaknar upp med prinsen intill. Fick ett par jätte fina örhängen av Anja som jag tänkte ha imorgon.

Måste erkänna att jag älskar känslan att vakna på morgonen med vetskapen om att jag fyller år. Det är mysigt.

Imorgon kommer festen i alla fall. Och det kommer att vara fullt upp hela dagen känns det som. Gun & jag ska åka och handla vid ett. Får se när prinsen dyker upp (hoppas att han kan ta sig upp i tid för en gångs skull). Vi kommer att bli tolv personer totalt. Och jag ser fram emot det, ska bli så himla roligt!

Ikväll tänker jag därför ta det lugnt och spara på krafterna till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0