20 årsfest!

Kom hem från Ann-Sofies 20 årsfest för ett par timmar sedan. Och jag har haft det mycket trevligt! Det har varit mysigt & roligt. Fick träffa kusinen Camilla för första gången på säkert tio år, och hennes senaste dotter. Synd bara att Tony låg hemma och var sjuk - hade varit riktigt kul att få träffa honom också.

Imorgon ska jag bara ta det lugnt här hemma med lite film och lite morötter (som vanligt, haha). Och så lite skrivande också förhoppningsvis. På måndag måste jag däremot hämta lite text på skolan som vi aldrig fick i fredags. Annars händer det inte alltför mycket de kommande dagarna.

Saker och ting med prinsen börjar bli bättre nu och det känns skönt. Hoppas, hoppas att resten av mitt liv också ser lite ljus snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0